onsdag 25 februari 2009

Syslolös igen

Vart sjuk nu i två dagar.. Skulle vart på möte me Conny på AF o Arne på Nimex om ja får jobb efter min praktik o sånt. Men ja kunde ju inte komma för ja har feber, men Conny ringde mig sen, o frågade hur de va me mig o hur ja haft de på praktiken o att Arne sagt att ja inte kommer överns med symaskinen.. Vilket jag inte gör, känns som om allt ja syr blir fel o ja HATAR att göra fel när ja jobbar... Så nu har vi avbrutit praktiken, trotts att Arne tycker att ja verkar va en tjej me go i, men jag trivs inte med att sy hela dagara, hade velat va på någon annan avdelning.. Men men, i morron ska jag ringa till dom som är ansvariga för utbildningen till lastbilsmekaniker på Utbildning Nord. Hoppas på att ja får börja där om tre månader, då e de bara att säga upp lägenheten o planera en flytt på 140 mil. Planera vad som ska sparas o möbler o sånt.. Saker som ja ärft o köpt för ärvda pengar ska sparas, se om kusin kan ha sin gamla soffa hos dom o sånt... Jag hoppas verkligen på detta, då kommer jag nog trivas som fisken i vattnet..

Jaja, nu ska ja fortsätta försöka kurera mig..

Puss på er alla mina vänner, jag älskar er

1 kommentar:

  1. Oj så det blir kanske flytt ändå. Fast är ändå rätt coolt av dig, att du vågar. :D Jag tror också att du skulle passa som lastbilsmekaniker. :) Puss på dig med!

    SvaraRadera