fredag 27 mars 2009

Fredagsmys

I onsdags klarade jag uppskrivningen!!!!!!!!!!!!!!!


Idag har ja vart i jkpg o kört lektion... Den gick helt ok.. När jag åkte till stan i morse såg jag att jag inte kunde komma hem, så fick ringa mamma o be om ett lån till!! :( Men var tvungen att kunna ta mig hem, kl 11.00 var pengarna inne, men då hann jag inte med tåget 11.02 så jag väntade på bussen 12.30 o va hemma ca 13.10 o då ville Pricken ut i snöen!! :D Efter de kom mamma o hämtade mig så körde jag till Mullsjö Bostäder o skrev på uppsägningen på min lgh o på nytt hyreskontrakt på nya lägenheten... Ska bli skönt att flytta till billigare lägenhet så jag har råd att föda mig, Sleipner och Pricken... :P
Sen bar de av till "Ljunkan" o handla mat...

Efter vi hade handlat så satte jag mig i soffan en stund sen kände jag mig helt död i kropp o sinne så ja la mig o sov 30 min, de va sköönt, sen gick ja o Prick till mamma för fredagsmys!! blev typ kebab i bröd, köpte kebab o sås på pizzerian 25kr e inte så farligt!!!
Kollade självklart på Let's dance!!! Mycke spännande o känlsofylld final!
I nyhetspausen gick jag o mamma ut för att kissa hunden o skotta, mamma tog hunden o jag skottade, sen släppte jag Pricken o kastade snöbollar.. Har ALDRIG sett en hund som jagar snöbollar som han, o vilka skutt!! nästan 1,5 meter upp i luften o över 2 meter framåt, de va riktigt skoj att se!!

Nää, nu e de väl dax att sova snart, ska åka till jkpg me Pricken i morron, får hoppas att de går bra att åka tåg o buss till S... Ska bli kul o se om Xena kan läxa upp Pricken me :P

Jaja, jag hör av mig i morron kväll om hur de gått o så...
puss puss på er

3 kommentarer:

  1. Hej. Visst är han rolig ute i snön? :) Vi saknar honom jättemycket här hemma,men jag tror vi väntar ett tag till innan vi hälsar på, så du hinner träna honom lite till. Grattis till teorin och till nya lägenheten! Lycka till i Jkpg med Pricken,han gillade alltid förr att åka tåg och buss. Mvh Frida

    SvaraRadera
  2. Grattis till teorin!!! :) Då var det bara uppkörningen kvar då och sen är körkortet kirrat! Vi räknar med inflyttningsfest i nya lyan sen. :P Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Åka tåg o buss va inga problem, hade handduk me mig till honom så han fick sitta i sätet..:P


    Jess, de blir nog ingen inflyttnigsfest, med tanke på hund o katt i en liten etta... men en liten sammankomst elelr va mans ka kalla de me lite vänner o hämta mat på pizzerian som ligger granne.. :P

    SvaraRadera