torsdag 4 juni 2009

nyflyttad i kaos!!

Nu va de ett tag sen jag skrev...
Jag har precis flyttat till min nya lgh, jag o djuren trivs bra.. jag hade ju velat ha större, men va fan ska man göra... Tyvärr har jag inte haft ork att röja undan all skit som jag inte vet om jag ska ha framme eller inte, men de jag vet e att de ska vara sparsamt möblerat, o att allt utan soffan ska gå i svart o grått.. så e de något som hör ihop iaf...

På lörda kommer min älskade bror och hans dotter hit!!! Saknar dom, ska bli skoj att träffa dom igen! Och jag hoppas verkligen att mitt öra e bättre då o att min pensilin har hjälpt så jag slipper ha ont i örat när vi ä i Hjo på lördag..

Jag har förmodligen öron inflamation av något slag, infektion i trumhinna och i hörselgången, o mina hörselgångar e trånga som fan.. De e synd om mig!!!!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar