torsdag 9 juli 2009

Helgen i Höljes

Förra måndagen ringde min granne Ludde o frågade mig om jag ville följa med till Höljes o kolla på rallycross. Han hade en biljett över och jag fick den :D Ludde jag o Stefan skulle åka på onsdag morron, men i tisdags så ringde Ludde o sa att vi åker redan ikväll o vi skulle åka kl 24. Men vid 23 ringde han o sa att vi åker från Habo nu är du klar? Japp, ska bara packa de sista.
Så jag satte mig i bilen o vi åkte mot Höljes i norra Värmland och vi var framme vid halv 6 på onsdag morron!
Framåt eftermiddagen kom Lenny o Mange som hade jobbat dagen innan. Vi åkte in till höljes värdshus o käkade o sen åkte o kolla runt på campingarna o på banan o sånt, jag hade ju aldrig varit där.

Hela helgen var jätte trevlig o vi bodde i husvagn på en lugn o sansad camping o kollade på rallycross hela fredagen, lördagen o söndagen. Vilket jag tyckte va skoj o intressant, måste läsa på lite o hålla lite koll innan nästa år, för då ska jag åka med grabbarna o kolla på rallycross em i Höljes..

Jaja Orkar inte skriva mer nu..

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar