måndag 31 augusti 2009

Helgen






I fredags när jag körde mamma till Bottnaryd så frågade hon vad jag skulle göra på kvällen och jag skulle inte göra något. Hon kom med de briljanta förslaget, Ring din kusin!!! Sagt och gjort, jag ringde Emma o frågade vad hon skulle hitta på, inget alls, mer än vänta på Kornelia som skulle komma några timmar senare. Jag frågade om jag kunde komma, de kunde jag. Så jag packade in hunden i bilen o åkte ner till Vaggeryd och mötte Emma på Ica. Vi handlade o sen åkte vi o käkade pizza, sen hem till Emma o bara vara. När Kornelia kom s släppte vi ihop hundarna o de gick jätte bra, Pricken e lite trög o fattar inte att när Hugo visar hela sitt garnityr så ska man låta honom vara. :P






I lördags vaknade jag av sms vid 10, så då gick jag ut med hunden o snackade med S. Sen vid 12 åkte jag hem för att packa in hunden o åka o hämta Lenny o åka till Mantorp o kolla på Lastbilar!! :D



Många fina lastbilar o ja hade jätte skoj!!! När vi kom hem så satte jag mig hemma i soffan o slappade, då messade CH o frågade vad jag gjorde o tyckte jag skulle komma upp o va trevlig :P






I söndags ringde pappa o väckte mig, o jag skulle hämta honom o Anders vid tåget i jkpg, när vi kom till Mullsjö bytte vi bil så jag har nu mammas bil när hon är på Kreta och sen ringde jag Mange o frågade om han ätit frukost än o om erbjudandet om frukost fortfarande stod kvar.. Jag åkte o köpte lkite juice till mig o Mange o käkade vitlöksbaguetter o drack juice till frukost..



Senare på eftermiddagen så snackade jag o mange om att käka max-mat, smaskens tänkte jag, men jag kan inte bjuda så han fick skicka me mig pengar så jag åkte o köpte cigg till Mange o sen åka in till stan o köpa max-mat!! MUMMA!!!!!






Nä, nu ska jag fixa lite, köpa godis o sen åka till pappa






puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar