söndag 8 november 2009

Hemma igen!!

I fredags vid kl 15 åkte jag och mamma mot Göteborg för att lämna min gamla loftsäng hos min moster och få lite mat när vi ändå var där. De blev hemmagjord lassange!! MUMS!!
Efter maten satte vi oss i bilen igen för att åka till Landvetter och hämta Henke som kom hem efter 6,5 månad!! Ja, de kom några tårar när han kom ut från gaten... Men så e de när man inte träffat sin bror på 6,5 månad när man e van vid att alltid haft honom hemma... Men nu är han hemma en månad innan han åker till Kläppen.. Jag önskar at jag hade haft råd att hälsa på honom där, men de får bli något annat år... Men nu när han väl e hemma så ska han på en liten Sverige turné o träffa folk i kanske två veckor, så han kommer bara vara hemma i två veckor :(

Igår åkte jag med Lollo o Christer hem till mamma för att fika, mycket trevligt. Sen åkte vi hem till mig och pappa för att hämta en soffa till Anders och så Henke fick se hur vi bor. Sen kl 17 var det dags för midag hos mamma, kålpudding blää... Men men de fick väl funka...
Efter maten åkte jag och pappa hem igen för att tömma bagagen så jag fick in hundburen igen, sen packade jag in hunden i bilen och åkte till Helena för att kolla på köslaget och ta snacks.. Sen blev vi sugna på godis båda två så de åkte vi ner o köpte.. :P Mycket trevlig kväll blev de.

Efter körslaget hos Helena åkte jag och Pricken hem o kollade på Mamma Mia på canal+

Jaja, nu ska jag gå ut med hunden o sen kolla säkringana på bilen...

Ha de godis.
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar