söndag 20 juni 2010

Hemma i Sandhem

I torsdags kl 14.10 påbörjade jag min resa hem till Sandhem. Allt gick jätte bra och jag kom fram som jag skulle och Xena hade skött sig exemplariskt. Hände dock en liiiten grej i Luleå dock, jag tappade min mobil på bussen så den ligger i Kalix på busstationen och väntar på mig tills jag kommer upp på torsdag eftermidda vilket är rätt jobbigt! Men de får gå, har pappas telefon så de funkar!

När vi kom fram så gick jag hem med Xena, sen åkte vi till stan för att jag skulle hämta mina nya glasögon! :D Som kostade betydligt mindre än förväntat vilket var trevligt!!

Igår blev de en tidig morron, klockan ringde kl 7 och jag gick upp o kissade Xena och gjorde mig redo för att åka till Jönköping, närmare bestämt Elmia för hundutställning! När jag kom av E4:an så var de kö som attan till Elmia, för dom e ju smarta o planerar allt samtidigt! Vätternrundan, DreamHack och Triple international dogshow allt samtidigt!!! Kändes lite illa! Men de va skoj ändå!
På utställningen mötte jag Ina och vovvarna och vi hade en mycket trevlig dag i regnet :P
Träffade min mamma, moster och en väninna till dom då min moster ställde ut sina underbart söta hundar som det gick riktigt bra för! :D
Efter utställningen åkte jag till Norrahammar o till min älskade Tess, så hon fick träffa Xena. Och som vanligtnär vi träffas så var de mys, kedjeröka på balkongen o dricka energidryck.. Sen gick vi till pizzerian o köpte mat o sen samma visa igen, röka o dricka energidryck :P
När jag åkte hem framåt kvällen så utfodrade jag Xena och kissade henne sen åkte jag till Ekåsen och kollade på Eva Eastwood och hade de underbart skoj!

Idag har jag varit hos mamma och färgat håret på mamma och mig. Vi blev mycket fina!! Som alltid.. :P
Hann me en snabbis hos Hanna me :D
Nu e de slappa o sen ska jag sova, e dunder trött

2 kommentarer:

  1. hahaha vi har ngn slags tradition när vi umgås hihi. älskar dig

    SvaraRadera
  2. jaa, kedjeröka eller gå på ikea o fika...

    SvaraRadera