tisdag 22 december 2009

Världens bästa julklapp!!

Jag har idag fått den bästa julklappen någonsin!! Fått besked om min utbildning!!
Den 12/1-10 börjar jag utbildning til lastbilsmekaniker i Övertorneå. Flyttar dit i ett år. Ska bli så underbart skoj!!! Jag längtar och e så glad att jag nästan gråter!! :D:D
Jag har väntat på detta svar i en månad, och blev chockad att de gått så fort! :D Men de ska bli så jäävla skoj!!



Nu ska jag städa lite i köket så pappa kan laga massa god julmat där i eftermidda och ikväll

Ha en underbar jul allihopa!!

puss o kram!! <3<3

4 kommentarer:

  1. Så himla kul för dig verkligen. :) Tycker att vi borde hitta på nått innan du flyttar! (Bio kanske? Jag fick två gratisbiljetter från jobbet i julklapp och Daniel gillar inte bio så mkt). Ja vi får höras! Kram

    SvaraRadera
  2. Jas de skulle va jätte skoj!! jag e inte hemma fören den 3:e men den veckan efter kan jag alla dagar utan fredag då ska jag ha fest med några vänner här i mullsjö... men annars så kan jag ju hela veckan ja.. eller ja, inte söndagen för då åker jag ju :P

    SvaraRadera
  3. Är jätteglad för din skull gumman! kan inte tro att de e sant.. Känns sjuk att du ska flytta så långt bort. men jag kommer stå vid din sida heeeela vägen. Pyss

    SvaraRadera
  4. Tack gumman!! Jag tycker oxå att de känns overkligt, men mer verkligt nu efter att jag har köpt resväska, underställ o raggsockar o sånt.. :D
    O vi har ju msn, sms o skype.. Pyss pyss

    SvaraRadera