tisdag 5 januari 2010

Tiden går!

God fortsättning på det nya året mina vänner!

Igår när jag höll på o greja med min dator och dammsög den lite granna så slutade den fungera.. Han bara dog och vägrade starta mer än 5 min efter ha varit av en hel dag. Så idag kollade jag på nätet vilka som hade bra billiga datorer, så de bar av in till stan o hämta Tazie och sen till Siba
för att köpa en dator, blev en Asus. Den känns riktigt bra faktiskt.. Efter datorköpet blev det
som vanligt en fika på Ikea, sen kollade vi lite inne på Ikea o hittade pjamas för halva priset och jag
ville ha en tröja o Tazie ville ha byxor så vi delade på de :P Sweet... Nu vet jag vad jag ska ha på mig när jag åker uppåt. Efter fikat blev det rusta och köpte ett par handskar och ett block, sen ÖB för att köpa lite pennor och ansiktsmask.. :P Såg ut som en lergubbe i ansiktet förut...


Har idag nästan packat ner allt som ska med, ska hämta lite sockar i bilen o tvätta upp allt, sen är det klart!! Ska bli så jävla skoj att åka... Bara fem dagar kvar, sen sitter jag på tåget.. Söndag kl 16,29 går tåget, måndag kl 16,35 är det beräknat att jag ska vara framme!! Jag längtar som faaan!!!
Nä, ska organisera lite i min väska, prova min nya jätte rosa tröja o sen fortsätta leka med min nya dator.. :D


Innan jag åker ska jag dock hinna städa, tvätta, gå på bio, festa till det rejält och åka pulka med barnen.. :P De kommer bli tre hårda dagar

2 kommentarer:

  1. Kommer gråta blod när du åker. De känns verkligen nu. Tur att de finns telefon o internet säger ja ju bara. Är så sjukt glad för din skull att du anar inte. Men samtidigt helt förkrossad för att du ska åka så långt bort, o att de kommer dröja innan vi ses...
    Älskar dig o finns för dig. Hoppas detta året går fort utav faaaan. Pyss

    SvaraRadera
  2. Ja kommer gråta när jag åker oxå!!! Hoppas på att kunna koppla upp mig på tåget men man vet ju aldrig.. O de e jävligt tur att telefon o internet finns!!
    Hoppas oxå att året går fort, men ändå inte..

    Älskar dig me!!!! Pussar massor!!!

    SvaraRadera