onsdag 20 april 2011

ÄNTLIGEN!!

Har jag börjat träna agility!
I måndags åkte jag och Xena till Petra för att kolla lite på hennes valpar o snacka lite innan vi åkte till brukshundsklubben för att träna lite, lev rätt sent så blev inte länge där. Men igår åkte jag direkt efter jobbet så va där vid 17 tiden o åkte hem strax före 19.. vi tränade massor! o vi båda var trötta som attan när vi kom hem!Känns så skönt att äntligen vara igång.. Hoppas verkligen jag kommer med på Gällivare Hundungdoms kurs.. Men gör jag inte de så har jag ju kommit med på bhk's kurs... kanske kan gå båda om jag känner för de.. :P

Petra tog lite bilder på Xena igår.. Underbara bilder blev de!


Slutet på balansbommen, hon fuskar lite...


Hopp genom däcket



Tror hon kryper genom platta tunneln


Genom en lång tunnel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar