torsdag 28 april 2011

Yeah!!!

Igår fick jag min jobbdator, den håller i skrivande stund på att installeras.. Ska bli såååå skönt med en egen dator o slippa springa o låna!!
o idag när jag va in till kontoret o sökte något så upptäckte jag att de kommit arbetskläder, tre par byxor, två tjocktröjor och två piké-tröjor som de stod Maria på!!! Nu ser jag ut som en av grabbarna så att säga.. Så på lunchen när jag va hem o rastade Xena bytte jag om!! Känns helt underbart med nya arbetskläder, men jag glömde min keps hemma så fick en ny på jobbet..
När jag skulle gå hem idag så fick jag kommentaren: Du ser inte ut som du när du har nya kläder.. Du ser ut som Robban!! Fast med längre hår o mindre skägg.. Jag ÄR en av grabbarna nu....... Men de e skönt att de står Maria på kläderna, hört kommentar om att jag e en kille från kunder på jobbet..

I förrgår fick jag mail från Gällivare Hundungdom.. Jag har kommit me på deras nybörjar agility!!! Så ska maila till BHK Malmen o säga att jag inte kommer gå deras kurs..
Agilityn börjar den 2:a maj!! :D Jag längtar!!! :D

Nä, nu ska jag gå o fixa lite mat, kolla vilka räkningar som e betalda o vilka som inte e de... vill ju veta hur mycke pengar jag har kvar... ska ju bjuda på midda på lörda.... Efter vi har försökt få ordning lite i min lägenhet.... Efter maten blir de kanske lite Pirates filmer


Ha de så bra vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar