måndag 23 maj 2011

Trött igen!

I helgen va de firmafest.. o jag som skulle va nykter blev rätt onykter... :P
Lördagen började med promenad, sen hem o duscha o åka o hämta pengar o sen till frisör Diana.. o klippa av mig håret!!! Känns riktigt skönt! de som känns mest konstigt är att håret inte är svart,men de blir de till helgen!!!
I lördags eftermidda gick tiden jätte sakta innan de va dags att göra sig klar för att åka o träffa jobbarkompisarna..
Allsång på bussen o massa skoj! Sen va de konferens o sen äntligen MIDDAG!!! O gott va de!!! Hängmörad oxfilé!! så jääävla gott!!!
Igår låg jag mest i soffan o va bakis, eller bara jääävligt trött! Kom hem strax efter två på natten men kunde inte somna fören vid 5 igår morse!! Micke väckte mig vid halv 12...
Hade dessutom vägning i lördags! Gått ner 6kg på 3 veckor.. gått ner 1,5 kg förra veckan. O kommer nu i byxor jag inte kunnat komma i dom på över ett år.. o dessutom kommer jag nu i byxorna som jag köpte för en månad sen! vilket känns underbart!!! :D

Idag har jag gjort klart nybilen jag började på i fredags o sen gjorde jag en till, börjar bli rätt duktig på de nu! O de känns riktigt bra!!
Nu kollar jag på The Big Bang Theory innan de e dags för sista sessionen på agilityn..

Nu ska jag slappa me mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar