söndag 1 maj 2011

Nu e de dags!!

Idag börjar min nya diet, och jag ska röra på mig mer!
Frukosten e avklarad o den va riktigt god! till lunch blir de en shake med hallon smak..

Ska snart sätta igång o diska upp efter gårdagens middag med Micke! Alltid lika trevligt att ha besök hemma o sen att han har hjälpt mig i helgen med att lyfta upp tv'n på bänken, hjälpt mig att fixa möbler från hans mamma så nu har jag fina möbler i köket o en fin bokhylla till mina filmer!
Vi har självklart kollat film me! helt underbart att slippa kolla ensam!!

Nä, dags att diska o börja städa så jag kanske kan få ordning här någon gång! För sen ska jag hem till Linda o hjälpa henne med hennes klänning! O i morron hinner jag inte städa, för då börjar min agility!!! Ska bli så jäkla skoj!!!!!

See ya!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar