söndag 15 augusti 2010

Fest o Gällivare

I fredags var jag riktigt partysugen... Så jag åkte med Johanna ner till några polare på Dalgatan o förfestade lite o sen bar de av bort till campingen för den riktiga festen! O jävlar va skoj vi hade! De va lite alkohol, myycke sång o en del dans! Kvällen spenderades med mina underbara klasskamrater o andra skolkamrater, vilket va helt underbart skoj för jag har inte träffat dom på as länge för att jag legat hemma o varit sjuk! :(
Kommer sent att glömma hur kul vi hade. De måste verkligen göras om!

Igår fick vi ett litet infall att åka till Linda i Gällivare, så sagt o gjort åkte vi o tanka bilen och sen bar de iväg till Linda! Väl framme i Gällivare blev de lite mat o sen Coop för att köpa GODIS!!!!!! Sen hem till Lindas päron, hon ska bo där medan dom e på semester så då blev de lite mys o slappa o sen hem till Lindas lägenhet o hämta lite grejer till Xena, lite kläder, en fodertunna o lite annat smått o gott! Sen åkte vi hem till Lindas föräldrars hus igen o kollade på film o snackade.. Sen försöka sova. De e inte de lättaste med tre hundar o två kattungar i soffan, inte när hundarna ligger nästan på en o kattungarna ska leka!!!

Men efter några timmars sömn så blev de söndag o dags att kliva upp o äta frukost. Efter frukost tog vi en liten promenad med 4 av 5 hundar och sen åkte vi ner på Dollarstore!! Me like!!!
Efter Dollar kom vi fram till att vi ville åka upp på Dundret, så vi åkte o hämtade hundarna, åkte upp på Dundret och höll på att blåsa bort! Men vilken härlig utsikt de va där uppe! Måste åka dit igen!!!

Nu orkar ja inte skriva mer o ska snart lägga mig o sova till Wolverine!! :D

Sov gott mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar