söndag 22 augusti 2010

Tärendö bla

I fredags fick vi sluta lite tidigare! :D Mycket skönt, då blev de handla o sen hem o kissa hunden o sen sova några timmar... Sen skulle jag o Johanna ha fredagsmys o kolla film, Polar Expressen! :D När vi kollat typ 30 min eller nåt på den skicka Sandra mess o sa att vi skulle komma ut för vi skulle åka o ragga på byn.. Sagt o gjort vi tog på oss jacka o skor o åkte, sen vart vi bjudna på fest o då hade jag ett krav, ja måste få åka hem o byta kläder, mjukisbyxor o gammal sliten tröja passar inte på fest... så sagt o gjort, hem o byta kläder o kissa hunden igen och sen vidare på fest med lite Varm & Kall i handen..
Blev lite festande sen kände jag att min huvudvärk var för elak så jag ville hem, då va klockan 3 eller halv 4 på natten o jag somnade till True Blood! somnade som en klubbad säl o vaknade jätte sent igår, vid typ 13 eller 14 tiden.. då blev de slappa lite o sen promenad med Xena och messande med Sandra..

När jag kom hem efter promenaden blev de duscha o sen sminka mig lite och sen åka ner till villavägen o träffa lite folk, sen hämta Kello o sen kom vi fram till att där va de inget drag så vi åkte till Tärendö utanför Pajala på eldfest! Resan va jätte skoj o vi hade så jävla skoj att de e svårt att toppa.. Väl framme i Tärendö så kom vi fram till att vi hade inte pengar nog att gå in alla, så vi fick åka tillbaka till Pajala för att hämta mer pengar o när vi kommer tillbaka till Tärendö så hade dom stängt kassorna så vi gick in gratis... :P
Inne på festen så blev de lite dansande o sjungande... o kul hade vi så vi storknade! Jag fick bli kallad mamma hela kvällen av våra kära medresenärer.. Men de gjorde inte mig något, blev även kallad käring av min nya make för kvällen... :P
Men som sagt, kul hade vi o de e väl huvudsaken!!!


Nu ska jag sätta mig i soffan o ha söndagsmys o kanske kolla klart på Polar Expressen!!!

Ha de underbart!!! Love you all!!!

2 kommentarer:

  1. Fan verkar som att du e på bättringsvägen. Skönt för dig isf. Kul att du kommer ut me kompisar o roar dig. De mår man gott av. Love you

    SvaraRadera
  2. Mmm ja mår mycke bättre!!
    O mycke skoj o komma ut lite med mina vänner! o i morron ska jag o Johanna käka ute o sen blir de campingen på kvällen! ska bli riktigt skoj de me!

    SvaraRadera