tisdag 7 april 2009

Helgen som varit

I fredas åkte ja me pappa till jkpg o va hos S när pappa va o tog prover o sen åkte vi til Djurmagasinet o köpte ett nytt halsband till Pricken o ett saftigt ben. Sen till Netto o handla mjölk till mig o lite annat smått till pappa..
Sen åkte vi hem o hämtade Pricken, hans bur o mat till han, o sen till pizzerian o köpte me oss lite mat o sen hem till pappa o käka o installera Pricken. Sen testade vi att lämna honom ensam en stund o sen gick ja upp till kusin Lollo o umgicks o kollade på när folk spelade gituar hero o sen kollade ja o Lollo på film. Va väl hemma hos pappa vid 12 på kvällen o då skällde Pricken när ja kom hem, han vaktade pappa. :D
I lördags var jag o Jossan (kusin) ute med Pricken gick 2,5.an på elljusspåret o sen hem till pappa o käka frukost. Sen följde jag med Adéla till fkpg o sen tjötade med henne i solen, o sen hem till pappa och fick då veta att Prick hade skällt på honom när han kom hem men de hade bara vart att säga till honom så märkte han att de va pappa.. På eftermiddagen gick med Pricken till kusin nr tre Elin där var Jossan o Fredrika (kusin) o Elin o Jossan skulle till Mackan så ja hängde me dom dit, tog med Prick... Han var dunder duktig!!! Inget morr, visande av tänder eller skällande!!! Är sååå stolt över min vovve!!!

I söndags när ja kommit hem så några timmar senare kom Stefan hit o vi kollade på film. De va mycket trevligt, saknat att umgås med honom! Pricken va jätte snäll även mot Stefan, vilket känns bra för han kommer nog vara här en del o vem vet, kanske ska me på nån jeep-träff i sommar.. :P

Nu i helgen som kommer (påsk) ska pappa vara hundvakt rätt mycke, från lörda till tisdag.. Jag ska in till stan med Stefan på lörda, ska åka Buick. O sen ska jag städa sönda o månda för ja ska ha visning på min lgh på tisdag o då ska de va rent o snyggt o inte en hund som markerar sånna som kommer innanför dörren.. :P


jaja Pusshej på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar