torsdag 2 april 2009

Veckan och idag!!

Börjar väl med måndagen.. Då kuggade jag på min uppkörning, kuggade på högerregeln, men de e bara att ta nya tag. Jag fixar de nästa gång..




Jag var på jobbet till kl 11 i måndags o sen hem o ut me hunden o äta lite, sen ner till tåget o åka till stan o köra bil.. Men de gick ju som de gick :(




Sen har jag vart hemma hela veckan, min mage har vart dum sen förra torsdagen så jag kände att ja kunde inte jobba, sov tre timmar i fosterställning natten till tisdag. Igår ringde jag vårcentralen för att ta reda på vad de e för fel på magen så vid kvart över tre va ja nere på VC skulle va där halv 4 en fick inte komma in fören 5 i 4!!! SUR som fan!!!! fick veta att jag har en lätt magkatarr!! USCH USCH USCH!!! Så får inte stressa så jag e hemma resten av veckan o hoppas att de går över till på månda så ja kan jobba...




Jaja idag har de ju varit helt underart väder, jag o Prick gick hem till mamma förut idag o ja ringde o på vägen hem så gjorde ja de jag funderat på lääänge, skickade upp Pricken i grushögarna som grävmaskinerna lagt där i höstas.. :D de va skoj o blev fiiina bilder. :D Hoppas på att kunna ta några fina bilder i morron i sandhem.. Eller om ja fixar de på lörda. :D


På eftermiddagen när mamma kommit hem gick jag o Pricken dit igen för att gå en lite längre promenad med henne o gick en trevlig liten runda som ja förmodligen kommer ta på eftermiddagarna efter jobbet sen.. Den var lång men inte för lång så man inte vill gå den ensam...
Jaja nu ska ja o Pricken snart kolla på tv o mysa i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar