måndag 13 april 2009

Påskhelgen.

I torsdags skulle jag o min vän Stefan kolla på hla triologin om Underworld, en liten stund in i nr 1 så ringde Malin o frågade om ja ville va me på Singstar kväll, o jag e ju inte oäven så hon o jag övertalade Stefan att han ville va me. Så jag fick köra hans Suzuki jeep, de va annorlunda. Men vi åkte till Bankeryd o hämtade öl till Stefan iaf, o sen hem till CH min granne o körde lite Singstar..

I fredags skulle jag köra hem en bakfull Stefan o en bakis CH ville till donken o käka. Så vi hämtade CH's bil o åkte till Statoil o tankade, jag köpte cigg o en dricka. O CH köpte en glass o betalade bensinen. När vi kom till Habo tyckte CH att vi inte skulle till Donken o käka för han mådde illa av glassen. KLANT!!!!
Sen resten av dagen var lugn, ända fram till runt 23 tiden då Mange frågade om han fick sova hos mig, min första tanke var att han satt hos CH o drack öl, mao kommer han vid 3 på natten så jag frågade när och då ringde han och svarade: När du ska hämta CH hos mig, jag vill inte sova ensam i natt. Och i bakgrunden hör jag CH; Jag vill hem NU!!!! Så de va bara att klä på sig, ta med hunden i bilen och åka ner till Mange o hämta honom, CH o Johan o köra hem Johan till sitt o sen CH fick gå från min parkering. sen kollade jag o Mange på Jeff Dunham Spark of insanity. Mycket skoj!!

I lördags hade jag bilen hela dagen. Åkte till spåneryd och lämnade Pricken hos pappa och sen åkte jag till VIP o kollade på raggarbilar.. Mycket trevligt med kusinerna o några vänner till dom!
Efter jag hade vart på VIP åkte jag hem med lite galler o sen till mamma o skulle hämta mina jeans, och där fick jag lite mat och en jävla huvudvärk :( Så det var bara att lägga sig ner o messa S o säga att jag kommer till henne senare när huvudet har gett sig lite.. Vilket den gjorde efter ca 1 timme. Så vid halv 5 var jag hos S o vi satte oss i solen o slappade, sen gick vi o hämtade hennes son hos Martina där han hade vart några timmar. Sen satt vi inne o slappade och vid halv 9 åkte ja mot Huskvarna (jag hatar att köra bil i Huskvarna!!) Men de gick till sist.. Gick med Ida till en fest hon var på, men vi blev utslängda efter 1,5 timme. o ja fattade inget så vi åkte ner mot stan o kollade på lite bilar..

Igår, söndag, slappade jag mest, var hemma hos mamma en sväng o snackade med släkten. Mycket trevligt. Sen satt jag och hade väldigt tråkigt så messade med grabbarna o kollade vad dom gjorde, då satt dom o spelade datorspel o Mange frågade om ja ville komma ner så skulel ja få kramas lite o slippa sova ensam. VIlket lät som en bra idé, frånsett att a orkade inte gå ner för ja viste att CH hade sin bil där nere o den fick han inte köra så då hade ja fått köra hem den iaf sen så Ludde kom o hämtade mig så slapp jag gå :D
Sen spelade vi rallyspel de va skoj!!!
Vid 3 eller halv fyra gick jag o la mig, sen kom Mange 10 min senare o dom andra grabbarna åkte hem, sen låg ja o Mange o mös o snackade fram till säkert halv 6 o vid kvart över 9 vaknade jag av att Mange precis lämnat sovrummet.

Idag. Vid 11 åkte jag till Helena o slappade lite. Sen har jag bara vart hemma o rensat o städat, ska ha visning på min lgh i morron!!!!
I morron ska jag hämta min hund igen!! Saknar honom!!!


Jaja nu ska jag städa vidare...
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar