onsdag 28 januari 2009

Dessa dagar..

Igår ringde min klocka 07.00 men ja vaknade inte så 07.30 kom pappa o väckte o ja skulle ut o promenera några km på ellusspåret, men min mp3 låg i pappas bil som va i mullsjö för pappa va hos tandläkaren... :(
Men ja snackade me kusin på facebook så vi bestämde oss för att ta ut hundarna på promnad, då va klockan ca 10 o vi gick en liten runda i skogen o mötte ett rådjur..
Efter promenaden va de dax att fortsätta städa, tråååkigt... Men va fan fick ju pengar för de :D

Framåt kvällningen kom mamma o hämtade mig o ja fick köra hem o vi färgade håret på varandra så nu e jag "svartskalle" igen :D


idag
Idag ringde klockan 7 o en 7.30 o då satte ja på tv'n o pallade inte att göra nåt för ja har vart nervös hela dagen...
Vid 12 va ja nere hos Helena o barnen fick sina julklappar, lite sent men ändå... Barnen älskade sina tofflor.. :D
Sen skulle ja hämta sven the bike, o hans kedja va rostig, tur ja hade 5-56 me mig :P När ja kom hem så skulle ja fixa mat... Blev spagetti o köttfärssås, de va gott som attan. :D


Dagens träning!

Idag stod de styrka på schemat.. Va riktigt tungt idag, finns två anledningar.. Dålig mat förra veckan o månda o tisda denna veckan och nervositet, för i morron åker jag.. :D



I morron, 29:e januari, klockan 11.38 går tåget mot Kristianstad o min mönstring.. Längtar som faan men e så jävla nervös så ja vet inte vart ja ska ta vägen.. :P


Jaja hej så länge, hörs efter min mönstring.. Bye bye

1 kommentar:

  1. Hör av dig när du kommer tillbaka kvinna! Nu är du på väg. :)

    SvaraRadera