fredag 30 januari 2009

Mönstringen

Igår bar de iväg ner till Kristianstad.. Var jätte nervös, men väl framme gick de bra o vi fick rum o allt sånt, vi va tre Maria av oss fem tjejer, fast en av Maria'na heter Anna-Maria... :P Lite skoj, Anna-Maria o ja satt o kolla på tv en massa o tjötade på kvällen..
Efter middagen gjordes ett test på datorn sen hade vi ledigt, jag va klar vid typ kvart över 5, o la mig i min säng o käkade lite gotte o läste boken Saga. Vid halv kom Anna-Maria o vi låg i varsin säng o tjötade o sen va de dax för kvällsmöte o då va de tv efter de, Sveriges värsta bilförare... Jag vill ha deras förarprövare, då hade jag haft körkort för längesen.. :P
sen gick vi o la oss o läste o Linnéa kom o presenterade sig o vi tjötade halva kvällen, vid kvart i 11 somnade ja som en sten..
06.37 var de väckning i morse o då tog ja på mig o sen va de av me sängkläder från sängen o sen frukost.. Efter de hade vi ett tag på oss innan vi skulle iväg på första anhalten.. Jag fick gå till sjuksyster och fick veta att jag får inte göra lumpen pga att jag har lite ont i ryggen ibland.. Blev ledsen, sur, besviken o mer där till o va tvungen att ringa mamma o beklaga mig. :P

När jag packat mina kläder o dyligt så bar av iväg mot Hässleholm för att byta min tågbiljett, fanns inga platser från alvesta med x2000 så jag fick sitta o vänta i 2,5 timmar i Hässleholm o då va ja så sur att ja köpte mig ett paket cigaretter. Och min telefon dog när ja pratade me S.. Helt utan förvarning!! blev helt paff o sur på de me, så ja frågade en som jobba för sj o bad om att få låna telefonen så ja kunde ringa mamma så ja viste om ja kunde få skjuts hem från stationen.

När ja kom hem så gick jag till Ljunkan där mamma skulle vara, men icke så passade jag på att gå på toa o när ja kom ut så stod mammas bil på parkeringen så ja la väskan i bilen o gick in o shoppade lite mat o glass.. :D de e jag värd, kommer bli en flöt helg o börja om på nytt med träning och allt sånt..

Och på måndag börjar ja på ny praktik som förhoppningsvis leder till jobb sen om 1,5 månad så underbart, blir ingen flytt än kära vänner.. :P

men men nu e de let's dance o sen hem o kanske käka lite Sia's Wienernougat glass, den e guld i munnen!!!

kram //Mia

1 kommentar:

  1. Synd att det inte blev lumpen, vet att du hoppades på det! Men härligt med jobb ändå. :)

    SvaraRadera