torsdag 22 januari 2009

Halkbanan!!!! :D

I morse va ja uppe sådär okristligt tidigt när man e arbetslös.. :P Kl halv 8 ringde klockan o sa att ja skulle upp o käka o sen duscha.. När de va gjort så va de bara att packa ner datorn o härlurar o sånt o klä på mig o gå till bussen för att åka tills tan o sitta o plugga körkort o sen köra. Men så blev de inte, Nina (körskolläraren) hade en lucka så ja fick börja 9,45 istället för 10,40 o fick veta att ja e redo för halkbanan!! :D Har ca tre eller fyra lektioner kvar innan uppkörningen nu så nu jävlar ska ja plugga arslet av mig så ja tar de där kortet snart...
Efter körningen blev de en timmes plugg iaf, älskar de programmet ja har i datorn, lärt mig massor me de :D

Jaja, när ja va klar så gick ja till stationen, as hungrig så gick in på Time o köpte en fransk hotdog.. Tjejen som stod i kassan e kass som faaaan på att lägga i dressing, fyller säkert halva brödet me dressing too mutch for me.. Ja pallade inte att käka upp hela, så ja längde de o tänkte att nu har ja vart duktig o INTE spillt på mig själv.. Chi fick jag.. Hela magen på jackan va vit av vitlöksdressing!! O ja hade ju dataväskan så inga sevetter, så ja fråga en som satt bredvid papperskorgen, hon hade bara kollegieblock... De funkar bättre än inget alls sa jag.. Fick några sidot o torkade av jackan de värsta så på sönda ska den tvättas!!!

När ja åkte hem till Mullsjö kom ja på att kanske kan träffa Helena en sväng.. Så jag ringde henne o hon hade inte mycke för sig o barnen var hemma så vi överraskade dom lite. :P Älskar dom ungarna!!

Handboll idag me.. Kroatien - Sverige.. Matchen e tight som faaan.. Sverige har ju haft lekstuga alla andra matcher, förutom lite motstond mot Spanien, så nu kommer de riktiga motstondet.. Hemma laget har ju hela publiken med sig..


Dagens träning!!

Idag är egentligen vilodag, men jag är inte hemma i morron så vi tränade idag istället. Körde styrka idag oxå, så är det rask promenad på lördag eller söndag..
Har lite träningsvärk i magen från igår, men de gör inget då känns de att man gjort något iaf.. :P
Blir ingen ordinarie träning på måndag heller, då e jag hos pappa o mamma e på möte. Så jag o kusinen ska ut o promenixa.. Fr se hur långt de blir, blir väl iaf 1-1,5 timme..



Jaja nus ka ja kolla på handbollen, skriver om resultatet sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar