tisdag 13 oktober 2009

Dagen idag..

I morse väckte min kära katt mig kl 7 då va han hungrig o hans mat va slut.. Men jag lyckades somna om efter en stund o vaknade sedan vid 10 lagom tills pappa åkte o när jag gick på toa så kände jag lukten av kattkiss, o mycke riktigt Sleipner hade kissat på golvet.. Så de va bara att torka upp de o skura igen!! Men nu har jag tagit bort luckan på hans nya kattlåda o får väl se om han går på den, annars blir de lite jobbigt..

Jaja sen var de dags för frukost och sen promenad med Pricken.

Har idag börjat rensa i min klädkammare på de som ska slängas som pappa har haft där o så, sen när pappa hade kommit hem o vi hade käkat så satte vi upp mitt skåp o klädkammaren, sen rensade på hyllan och kom då fram till att jag ska skura väggar och tak där inne, plocka ner skåpet me o sen måla de i någon ljus färg som passar mig, typ en grå färg eller nåt. Ska åka o köpa färg om två veckor eller något när jag har fått pengar och ändå ska in till stan och köpa kläder.. :P

Idag snackade jag med Maria som jag lärde känna på skolan för snart två år sen, och vi ska ut o gå på förmiddagarna framöver med början i morron vid 10 då ska vi gå elljusspåret 2,5km ska bli riktigt skönt o komma ut o gå. Sen ska jag kolla med min kära kusin så kanske hon o jag kan gå på eftermiddagarna me så blir de massa promenad för mig o Pricken :D

Annars har det inte hänt så mycke idag, ingen stickning än så länge... Men de kommer väl sen när jag har varit ute med hunden kan jag tänka mig.

Nu e de dags för hunden att få sin mat och jag ska käka kvällsmat..

Skriver säkert någon mer dag i veckan, förmodligen redan i morron efter jag har varit hos veterinären med Sleipner och plockat bort hans stygn.


Kram på er!!!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar