torsdag 15 oktober 2009

igår och idag..

Igår började jag dagen med frukost. Sen bar de av till elljusspåret med Pricken, Maria och Filip o gick 2,5km'aren..
Sen när jag kom hem så ringde jag veterinären och fick en tid kl halv 4 för att plocka bort Sleipner's stygn.. Han va jätte arg och ville inte alls vara där, han grät i bilen o ville inte alls vara i buren och sen ville han inte alls plocka bort stygnen o att veterinären skulle pilla på hans svans.. Han va duktigt arg och slog mot sköterskan... Dumma bus misse...

Igår när jag kom hem o satte mig o åt så kom huvudvärken, ännu ett migränanfall, tredje på en månad så nu ska jag hämta ut mediciner mot de i eftermidda.. Legat med huvudvärk hela natten o kunde därför inte gå ut med Maria idag. :(
Får gå ut i morron helt enkelt.. :P Men jag borde gå en promenad med Pricken nu men vill inte ut i solen för de gör så ont i huvudet då :(

Jaja, jag får väl försöka gå ut med Pricken om en stund...

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar