onsdag 28 oktober 2009

Veckan...

Ja, vad har hänt sen sist??
Inte jättemycket, skrivit lite scheman på vad jag ska göra så jag får en någorlunda rutin på dagar o veckor, ska skriva matlistor med så jag och pappa slipper fundera på vad vi ska ha för middag på dagarna. :P Ska orka de först me :P

Har börjat ta tag i min vikt igen, går elljusspåret på morgnarna, ska eventuellt gå med kusinens fru och min moster i morron. Ska bli skönt då blir de spåret två gånger, en gång med hund och en utan.. Kanske ska hämta mina stavar någon dag me, så jag kan gå med dom oxå...

Annars händer inte mycket.. Ska på Halloween fest på lördag hos Tazie! Ska bli så skoj!! Träffa lite folk jag inte träffat på flera år. Vi ska köra lite Gituar Hero och SingStar. :P Riktigt skoj faktiskt. Här börjat låsa upp massa saker på GH skoj som fan!!!

Hepp dags att slappa lite, snart ut med hunden igen

Love you my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar