söndag 11 oktober 2009

De va ett tag sen..

Ojojoj. Nu var de ett tag sen jag uppdaterade...

Jag har legat på sjukhus nästan hela september, påbörjat flytt till min pappa för att klara min ekonomi osv. Ni som känner mig o vill veta vad jag legat inne för kan fråga på msn..

Jag har bestämt mig för att ta tag i mitt enorma sötsug och godis intag. Har bestämt mig för att inte äta godis och max ett glas läsk om dagen om jag gått en lång promenad med Pricken, äta mer frukt och grönsaker!! Hör och häpna..
Jag har dels bestämt mig för detta efter att jag låg på sjukhuset och gått upp en massa i vikt o de mår jag inte bra av, o så hittade jag en grym snygg väst på HM i fredags när ja
g och Tazie va på a6, som jag bestämt att jag ska ha på hennes o Toms födelsedagsfest o jag SKA kunna ha strl 40 eller mindre o den ska sitta snyggt!! :D

Jag har lärt mig att sticka tack vare en av dom som låg på samma avdelning
som
mig på sjukan stickar en massa o då blev jag sugen på att börja så jag har en halsduk som jag håller
på med och en mössa, bilder på mössan kommer senare för de har jag inga just nu. :P Men halsdu
ken kommer de bilder på ikväll. :D

Jaja nu ska jag slappa lite o kolla på tv o kanske sticka lite o sen ut med hunden..


Ha de så bra.
Mina vänner, jag ÄLSKAR er!!! Utan er hade jag inte varit här!! PUSS
<3

2 kommentarer:

  1. Lycka till med nyttiga livet. Dags för att mig att ta tag i mitt igen. :) Hoppas att det ordnar upp sig så att du mår bättre! Kram!

    SvaraRadera
  2. tack tack.. ja tror de kommer gå bra!! eller jag hoppas de iaf

    SvaraRadera