måndag 19 oktober 2009

Helgen

I fredags var jag bjuden på fest i Huskvarna. Festen var inte som jag förväntade mig, men det var skoj o träffa lite vänner som jag inte träffat på ett tag. Men de märktes ju att jag var den enda som var nykter o de va väl si så där... Så vid halv 12 hade jag tröttnat och åkte hem, till mina älsklingar och min säng!! De va skönt att sova.

I lördags började jag att flytta om i vardagsrummet så vi skulle få plats med grejerna från min lgh. Tyvärr kunde vi inte flytta allt då jag lider av mycket handsvett och tappade min tv, den höll som tur var men de va jobbigt som fan. Men allt annat som ska upp här är här, förutom min tv då vill säga...
På kvällen sen åkte hem till Helena och slappade fick säga till barnen på skarpen att dom skulle lägga sig o sova. Sen kollade vi på Körslaget o de va jätte skoj, körledarnas egna låtar spelade dom denna gången.. Jag älskar Pontare!!!!

Igår va de ingen bra dag, trött som få men skulle hem till mamma o vi skulle egentligen röja och packa i min lgh, men de blev inte så utan vi va ute i skogen en stund och plockade svamp sen gick vi en bit på elljusspåret och sen hem till mamma och fika. Efter fikat skulle vi kolla på Arn - Tempelriddaren, jag somnade dock efter ca 10 min o sov i nästan 3 timmar. Sen åkte jag hem och käkade spagetti och köttfärssås och sen kollade jag lite på tv och slappade. Sen var det dags att sova. Vilket var lite svårt, men de gick efter många om och men...

Jaja nu ska jag nog gå o köpa cigg och sen sticka lite o värma mina fötter som e som isbitar.. :(

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Trodde du att folk skulle vara lugna och sansade på fest hos Olle? Oh no, där är det kaos. :P Och värre blev det efter du åkt kan jag säga. Jag däcka och folk börja bråka, ambulans kom och hela faderullan. Var kul att se dig iaf!

    SvaraRadera
  2. hehe ok.. jaaj jag va trött så då va de lika bra att åka hem

    SvaraRadera