torsdag 22 oktober 2009

Senaste dagarna

Igår åkte jag och pappa till Falköping för att handla och besiktiga Henkes bil. Den gick igenom med en 1:a. När vi var klara på bilprovningen så åkte vi till Willys för att handla, de blev en massa mat, men jag tror att vi kommer klara oss ett bra tag framöver.
När vi kom hem så var de dags att göra mat, stekt lax med gräddsås med tomater i till pasta, mycket gott och jag fick högsta betyg av pappa, Pricken och Sleipner. Djuren blev jätte glada när dom fick resterna :D Bra betyg!!
Igår fick jag äntligen besked att jag kommer få mina pengar trotts allt, så jävla skönt!! Men vet inte när de kommer, antingen på onsdag eller onsdag nästnästa vecka.. Hoppas att dom kommer redan på onsdag...

Idag har jag inte gjort mycket, bråkat med tvättmaskinen som inte ville funka, men med lite våld löser man allt!!! Slog lite på den så funkade den.. Sen när den va klar så hängde jag tvätten och sen åkte jag till Tappen för att tjöta lite o så passade jag på att fylla på spolar vätskan när jag ändå hade assistans av pappa för att veta hur jag öppnar huven på hans bil för de har jag aldrig gjort. :P men de gick jätte bra så nu kan man spola o vifta som attan på framrutan!! :P
När jag kom hem så var de dags att laga mat, idag blidde de pannkakor. Mycket gott, Pricken fick den som stektes först en sk hundpannkaka som vi kallade dom när vi var små och hunden och katten fick den som stektes först. :P Bra betyg även där :D


Hepp, ska jag försöka hitta på något o göra när pappa kollar på hockeyn...

kramkram mina älskade vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar