måndag 12 oktober 2009

Idag!!

Idag har jag fotat lite saker jag o pappa ska sälja, lagt ut annonser på blocket. Sen åkte jag till Spåneryd o lämnade hunden till pappa för att sedan åka till Mullsjö o gå till AF o skriva på papper så jag får pengar.. Sen åkte jag hem till mamma o baxade in stegen i bilen, tur att det är en liten stege, o sen satt jag hemma hos mamma o slappade lite. Sen bar det av till vårdcentralen och till kvinnohälsovården som det så vackert heter, fick dock inga nya p-piller på grund av mitt höga blodtryck så barnmorskan ska prata med min läkare o se vad han tycker så kanske ska få byta till ett utan östrogen. De får jag veta på torsdag..

Väl hemma så lagade jag och pappa mat, sen fick jag o Pricken en promenad till Konsum (som inte heter de längre) o la ett brev på lådan som jag glömde göra när jag va på "Ljunkan" o sen gick vi runt Ma'a hem.

Nu efter promenaden så har jag tagit in stegen och satt upp min taklampa!!! Underbart att ha en taklampa faktiskt...

Jaja, nu ska jag kolla på tv, äta en clementin o sticka lite...

Ha de underbart mina kära vänner! <3

2 kommentarer:

  1. Jag har p-stav.. De tyckte inte ja skulle äta piller eftersom pappa haft blodpropp.. Och jag ville inte ha mini-piller då man måste ta dom inom samma tid varje dag..

    Iaf, vad ja ville säga var att ja e jättenöjd med det! Ingen risk att glömma eller kräkas upp det! :)

    Puss Emma

    SvaraRadera
  2. Ja får kolla me barnmorskan o se va hon säger då... för ta exakt samma tid o inte ha regelbunden mens känns inte som något för mig.... den har varit regelbunden i snart 13 år jue

    SvaraRadera