söndag 10 januari 2010

Avresa!!!

Idag går resan!! :D
Fetis väskan är packad och glad.. :P har en jätte resväska där mina stavar sitter fast på och en bag och min hemmagjorda handväska.. :D

Mamma kommer hit vid 15-tiden o ska äta med mig och pappa och kl 16.29 går tåget härifrån
Sandhem!! Ska bli så jävla skoj. Har stopp i Skövde 17,11-18,20 i Luleå 11,10-13,10 och i Kalix
14,35-
15,20 och kl 16,35 ska jag vara framme i Övertorneå och där ska det stå en taxi och vänta på mig.
Resfebern börjar infinna sig lite, dock inte så mycket som jag förväntat mig, får väl se hur det går att äta sen ;)


Nä, nu ska jag ta mig en dusch så jag e klar när maten ska lagas o så den e klar när mamma kommer...

Jag skriver mer om några dagar när skolan kommit igång!!

Love you all!!!!

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning på en uppdaterin´g om några dagar. :D

    SvaraRadera