onsdag 27 januari 2010

Saknad!

Idag har saknaden kommit som en smäll på käften! Jag saknar min älskade Pricken! Jag vet att han har det underbart bra där han är men jag önskar att han var här hos mig.

Pratade med pappa idag me, han sa de att Sleipner har blivit väldigt hemma tam och trivs jätte bra, men saknar mig mycket, han sover i min säng varje natt så gott som! Jag sitter o saknar honom så mycket att tårarna kommer. Jag vill hem o krama honom! Så på fredag ska jag gå o prata med Anneli på af här i Övertorneå som har hand om resorna för oss på Nord om att jag vill åka hem i februari. Måste komma hem till min katt!!! Saknar honom så mycket!



2 kommentarer:

  1. Förstår dig verkligen!! Jag har saknat Molly när man bara varit borta en vecka ifrån henne. Men det är tur att Sleipner trivs hemma iaf, även om han saknar dig såklart!!

    Annars verkar ju livet flyta på för dig. Kul att du har en massa att göra. :D Och hoppas att shoppingen i Haparanda var kul. :P Puss!

    SvaraRadera
  2. mm enda gången jag varit borta från honom så här länge va när jag låg på sjukan.. :(

    Blev ingen Haparanda idag, han som jag skulle låna bilen av skulle serva den så den kunde jag inte låna, o Johan som går i min klass försökte jag fjäska med, men de gick inte så bra, men kanske i helgen eller på måndag så åker han o jag ner till "Happis" o shoppar.. :P

    SvaraRadera