söndag 31 januari 2010

Helgen!

Har haft en underbar helg! Början va i skolan, innan lunch i fredags, då fick vi veta att vi som ska me till Arjeplog på tisdag har sovmorron till kl 12 :D Sweet as hell... Sen efter skolan gick jag ner på byn o handlade lite mat o vin. Sen när jag kom hem så möblerade jag om och städade mitt rum!!! *Duktig Mia*
Sen blev det vin i väntan på Lotta. Vin och musik med Sini, min roomie! Sen kom Lotta o de blev mer vin o mer musik och hela kvällen på engelska! Och mycke vin blev de, Sini hade en flaska, Lotta hade lite kvar i sin flaska och jag hade en bag in box.. De e knappt 1 liter kvar i boxen de säger väl en del.. Men fan va roligt vi hade!!

Igår var dock inte lika skoj.. Bakis som ett as o sov bort nästan hela dagen. Men vid fyra kom min snälla klasskamrat Johan o hämtade mig för att åka till Ica o handla chips, dip o cola!! Mums kan jag ju säga!!! Framåt sena kvällen messade Lotta o frågade om jag kunde ta en promenad med Molly. Jaaa sa jag, då hade jag något o göra, för LOtta visste att jag va uttråkad :P

Idag har jag o Lotta firat min födelsedag med tanke på att jag inte e hemma på onsdag när jag fyller. Så de blev pizza o cola. Sen massa film på tv4-film.. Mycket trevligt!!

Jaja, nu ska jag snart gå o lägga mig... Måste ju orka med dagen i morron..


Love you all!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar