tisdag 26 januari 2010

Denna veckan

Igår började allvaret! Vi fick börja skruva!! :D
justera ventiler och byta kamrem på en gammal 940. De tog bokstavligt heeeela dagen! Idag så började vi dagen med att byta kamrem igen vi missade att vi skulle sätta fast en bult med momentnyckel o så.. Men det var bara att börja plocka ner allt igen, ned plockning och nästan hela ihop sättningen var gjort på 1,5 timme, de e så lätt när man vet hur man ska göra, så allt var helt klart innan lunch, vid typ kvart över 10 så vi slappade lite innan lunch. Efter lunch tog jag tag i min bok, så nu e den klar, så när som på tre frågor som jag ska få hjälp med i morron eller på torsdag.

I morron blir de ellära med lärare, ska bli skojigt. Så de blir till att börja med el-böckerna i morron eller torsdag om inte Hansi har något annat han tycker vi ska göra.

På torsdag efter skolan ska jag me en killkompis hem o låna hans bil o åka till Haparanda o shoppa!! :D På dom spännande butikerna ÖB o Rusta, hittat massa bra o ha saker som jag kommer behöva.. :D

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Trinny and Susannah på femman.. Sen blir det tidigt i säng ikväll, e jätte trött o sovit fruktansvärt dåligt de senaste nätterna. :( Men hoppas ja kan sova inatt...

Jaja, ha de bra mina älskade vänner! Love you all

2 kommentarer:

  1. Ja gumman du har o göra du ser ja. Är så glad för din skull att du ÄNTLIGEN får göra de DU vill! Synd att sömnen spökar för dig. Kanske är att du inte är riktigt van o ha så mkt o tänka på med att ni ska lära er massa saker nu. Försök o inte tänka på sömnen de blir nog bra snart igen. Saknar dig sjukt mkt. Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Jag trivs så underbart mycket!!!
    Ja jag tror oxå att de kan va därför sömnen spökar igen! :( Jobbigt men så e de :(
    Saknar dig me darling! Pyss!!

    SvaraRadera