lördag 23 januari 2010

Veckan!

Har ju varit nästan en hel vecka utan internet, men har en snäll "roomie" som lånade ut sin dator. I torsdags sa jag till mina lärare att jag behövde gå o prata med Arto och Hansi berättade att han har massor att göra, bättre vi ringer honom. Sagt och gjort, vi ringde och snackade med Arto och jag skickade iväg ett mail med vart jag bor här uppe och när jag kom hem funkade internet!! :D

Annars har det inte hänt jätte mycket, börjat läsa fordonsteknik bas, nästan klar med den. Igår började vi leta efter verktygsskåp och hittade bara ett, men nu har vi ett nästan komplett skåp iaf, på måndag ska vi lyfta ner från våra ställningar där det står två stycken. Hoppas på att de finns verktyg till mig me.. Annars blir jag ledsen i ögat.. :P
Ska få börja skruva på måndag me, om de inte tar hela dagen för Hansi att hjäölpa mig att fixa mitt skåp.

Men men idag e de lördag och jag ska inte göra många knop, kanske gå ner på byn o köpa bröd, skinka o cigg men de e väl allt tror jag :P

Nä, nu ska jag gå ut i kylan en stund o sen vetti fan va ja ska göra, läsa tror jag.


Love you all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar