onsdag 20 januari 2010

Utan internet

Jaha, i lördags slutade mitt internet att funka, störande som faan!!! Så i morron bär det av till it-läraren o fråga om han kan kolla på de, så får väl ta me mig datorn till skolan på freda antar jag... Gillar inte att vara utan internet..

Jaja annars går allting jätte bra, snart klar med första boken i fordons grund. Har kanske 20 frågor kvar och så ska vi göra lite uppgifter i morron, jag o pojkarna och sen e de nog prov i början på nästa vecka o sen börja på nästa bok.. Mycket spännande...

Jag kanske ska få ta mig en titt i lastbils motorn nästa vecka me :D

Min snälla "rumskompis" har sagt att jag får ladda ner msn me, de e skönt, så nu när hon ska iväg till en klasskamrat så får jag låna hennes dator :D

Jaja nu ska jag väl snart laga lite mat o sen blir det nog slappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar